Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 12 januari 2017 interview

Ik vind dat de medewerkers het geweldig doen bij Ena. Mijn tante wordt uitstekend begeleid. Mijn tante is nog nooit zo gelukkig geweest. Mijn tante word uitstekend behandeld. Ik ben al dertien jaar een mantelzorger en ben eigenlijk kind aan huis. Mocht ik op bezoek komen dan zetten de medewerkers direct een bakje koffie. Ik vind het een geweldig zorgcentrum. Het is kleinschalig opgezet, waardoor het personeel de tijd heeft om een praatje met mijn tante te kunnen maken. Ik heb tweemaal meegemaakt dat er een incident plaats vond. De verzorgers hebben mij direct en voldoende geïnformeerd. Het is zo ontzettend schoon en heel gezellig. Mijn tante heeft een prachtige bad en slaapkamer. De maaltijden zijn ontzettend goed, het is echt een driegangenmenu. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Ik hoop als ik gebruik moet gaan maken van een zorgcentrum, dat ik ook hier mag verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.