Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 9 november 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kamer vind ik mooi en groot genoeg, groter heb ik niet nodig. Ik heb best veel eigen spulletjes mee kunnen nemen. Aan de balie zit niet altijd iemand die bezoek wegwijs kan maken. Ik heb verder wel heel leuk contact met andere bewoners, zoek ook wel mensen op op de kamer of gaan we een stukje wandelen omdat we het goed samen kunnen vinden. De zorg die ik krijg vind ik heel goed, dat gaat precies op de manier zoals ik dat graag wil hebben. Ze doen heel erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Af en toe komt er zomaar wel iemand van de verzorging voor een gesprekje en als ik er om vraag omdat ik ergens mee zit, dan komt er ook iemand. Ik vind het erg fijn dat er naar mij geluisterd wordt. Ik kan ze altijd bellen voor hulp en dan komt er iemand. Ik word herinnerd door de zusters als er een afspraak staat, bijvoorbeeld dat een interviewer vandaag zou komen van ZorgkaartNederland. Ook mijn medicijnen worden dagelijks keurig op tijd verzorgd. Iedere medewerker is heel netjes, vriendelijk en zorgzaam. Ik krijg dat wat ik nodig heb, als ik nog iets anders nodig heb dan kan ik daar om vragen en wordt er voor gezorgd. Als ik een dokter nodig heb, dan wordt daar ook voor gezorgd. Ik ben hier niet alleen, ik word hier ontzettend goed geholpen. Ik heb geen klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.