Waardering van Zorggroep Groningen, locatie Innersdijk - Ten Boer op 31 mei 2016 interview

7.3

De informatievoorziening over de activiteiten hier, is niet zo goed. Ik weet bijvoorbeeld niet wat mijn man doet of waar hij aan deel neemt. Maar ik word wel goed op de hoogte gehouden over het welbevinden van mijn man, daar word ik over gebeld. Alleen in het weekend word ik niet gebeld, zodat ik in het weekend weleens voor een dichte deur sta als er iets is uitgebroken. En ze dus liever geen bezoekers binnen laten. Het personeel is erg vriendelijk en er wordt ook altijd gelijk verteld als er iets gebeurd is met mijn man. Ik vind het personeel erg goed. Het is hier erg groot en het personeel werkt op alle afdelingen daardoor kan ik niet altijd de juiste persoon vinden die mijn vragen zou kunnen beantwoorden. Ik moet dan echt zoeken naar de juiste persoon of er achter zien te komen of deze wel werkt. Er zou een nieuw gebouw gebouwd worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd. De bewoners wonen nu in unit's in containers dus. Deze containers lekken soms en ze kunnen ook niet goed gekoeld worden en de unit's tochten. Dit is wel een probleem maar het huis kan hier niets aandoen. Het wordt overigens wel goed onderhouden. Wel zitten ze hier prachtig, ze hebben een grote kamer en kijken uit over de weilanden. Daarbij is er een grote binnentuin waar de bewoners ruim kunnen lopen en op het terras kunnen zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Groningen, locatie Innersdijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.