Waardering van Zorggroep Groningen, locatie Innersdijk - Ten Boer op 14 mei 2010

3.8

Naar mijn idee is de verzorging onder de maat. Mijn schoonvader ligt soms lang in zijn eigen uitwerpselen en kan niet vaak uit bed. Ik heb gevraagd of hij een tv bij zijn bed mocht. Dat bleek lastig te gaan. Hij lag niet bij het raam en patiënten omwisselen kon niet. En dat terwijl zijn kamergenoten nog mobiel zijn! Zij kunnen gewoon in de huiskamer kijken. Nu ligt vader naar het plafond te staren. De verzorgsters zijn wel super. Ik heb bewondering voor ze, omdat ze in deze omstandigheden hun werk kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Groningen, locatie Innersdijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.