Waardering van Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof - Groningen op 13 februari 2018 interview

De omgang met de medewerkers vind ik geweldig. Ik vind ze heel erg betrokken. Toen ik mijn man een keertje belde via de huistelefoon, toen liepen ze helemaal naar mijn man toe, om het gesprek mogelijk te maken. Een medewerker vind ik stug. Ik vind dat zij niet in het team past. Als ik iets aan haar vraag, dan vind ik haar niet aardig in haar antwoord. Ik heb wel een aanmerking op de fysiotherapie. Die vind ik te massaal, waardoor er naar mijn idee te weinig persoonlijke aandacht is voor mijn man. De accommodatie vind ik huiselijk en gezellig. Als bezoeker worden wij als familie ontvangen.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.