Waardering van Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof - Groningen op 13 februari 2018 interview

7.7

Het is een oud gebouw. Ze zijn aan het moderniseren en daar knapt het wel van op, maar het blijft natuurlijk een oud gebouw. Het is ook erg groot. Dat vind ik niet zo erg. Ik ontdek elke keer weer nieuwe plekjes die ik niet ken. Ik heb een eigen kamer. Dat vind ik heel belangrijk. Ik moet de badkamer delen. Dat vind ik heel vervelend. Ik vind het een heel gezellig huis, als je dan toch ergens moet zijn. De medewerkers zijn vriendelijk en ze kennen je vrij snel bij naam. Ik heb het hier wel naar mijn zin. Voor de maaltijd ga ik naar de eetzaal beneden. Er zijn twee keuzemenu's. De broodmaaltijd kan ik gewoon zelf pakken.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.