Waardering van Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof - Groningen op 13 februari 2018 interview

7.5

Ik hoef zelf geen afspraken te maken. Dat gaat altijd goed. Er wordt goed op de gezondheid van mijn man gelet. De medewerkers gaan heel plezierig met mijn man om. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik kan ook altijd vragen stellen. Mijn man is heel tevreden over de manier waarop hij revalideert. Af en toe komt de dokter langs voor een gesprek. Ze regelen ook welke hulp er nodig is als hij weer thuis is. We krijgen goede voorlichting. Het gebouw vind ik goed. Mijn man heeft een ruime lichte kamer. Er staat een tafel in met een paar stoelen. Ook is er een bank. Hij heeft er een ruime badkamer bij.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.