Waardering van Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof - Groningen op 13 februari 2018 interview

7.7

Naar mijn mening is het probleem bij de overdracht, dat de informatie niet voldoende doorkomt. Als ik aan één medewerker iets doorgeef, dan is het niet automatisch zo dat een andere medewerker dat ook weet. De formele communicatie gaat via de e.v.v. Ik vind dat er via haar meer gecommuniceerd mag worden. Als er bijvoorbeeld één van de bewoners overlijdt, van de kleine afdeling waar mijn vader verblijft, dan krijg ik dat niet officieel te horen. Ik moet het dan uit de wandelgangen vernemen. De zorg die mijn vader krijgt, vind ik goed. Mijn vader is goed in staat om aan te geven wat hij wil en niet wil. Er wordt goed naar hem geluisterd. Dus eigenlijk krijgt hij de zorg die hij zelf wil.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Groningen, locatie Maartenshof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.