Waardering van Zorggroep Hof en Hiem, Zorgcentrum Vegelin State - Joure op 12 mei 2017

Mijn moeder heeft de laatste twee jaar van haar leven in Vegelin State gewoond. Als kinderen zijn wij zeer tevreden over de liefdevolle en persoonlijke zorg die mijn moeder kreeg. Wanneer wij een vraag op het Familienet schreven, hadden we altijd binnen een dag antwoord van de verzorgenden. Verder is het gebouw plezierig en schoon en zijn de appartementen ruim. De sfeer is erg gastvrij. Zo konden we als kinderen altijd samen met mijn moeder in het restaurant eten. Verder worden er erg veel activiteiten voor de bewoners georganiseerd. Kortom, we hebben het gevoel dat mijn moeder het niet beter had kunnen treffen. Zelf was ze ook heel tevreden daar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Hof en Hiem, Zorgcentrum Vegelin State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.