Waardering van Zorggroep Hof en Hiem, Zorgcentrum Vegelin State - Joure op 31 mei 2017

7.7

Mijn tante heeft bijna vier jaar in Vegelin State mogen wonen. Ze is afgelopen januari overleden. Ze had geen partner en geen kinderen. We waren met een vast team van bezoekers en tante had veel aanspraak van de verzorgenden en de verpleegsters. Ook toen ze heel ziek was bleven ze komen voor een praatje of een knuffel. Tante is tot het laatste moment zeer intensief verzorgd. Ze was erg blij en dankbaar dat ze die intensieve verzorging op Vegelin State kon krijgen en dat ze daar tot het laatst mocht blijven. Haar afscheid ging toch nog heel snel, wij waren naar haar onderweg,maar de verzorgenden zijn bij haar gebleven. Ze was niet alleen toen ze is gestorven en daar zijn we enorm blij om. We hebben diep respect voor de medewerkers van Vegelin State! We wensen dat de waarderingen ook een energiebron voor hen zullen zijn om door te gaan met hun geweldig werk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Hof en Hiem, Zorgcentrum Vegelin State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.