Zorggroep Liante, locatie Sickenga-Oord

Sickengaoord 1 8471 BS Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Liante

51 resultaten voor je selectie:

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Ik woon hier fijn en zijn leuke medewerkers

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Er lopen te veel zorgmedewerkers rond waardoor ik veel zorgmedewerkers over de vloer krijg waardoor ik ze niet goed meer ken Waarover bent u zeer...

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Leuke medewerkers

7.0
8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: De vloerbedekking in de gang is niet handig om voor rolstoelgangers, met name voor het trippelen op de gang. Daarnaast is de warme maaltijd niet...

7.5
8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Ik kan mijzelf hier zijn

8.7
7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Een grotere douche. Ik sta nu in een hoekje te douchen dat vind ik vervelend. Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Er worden...

9.2
7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Nvt Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Prlma

8.7
7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Geen idee Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Als ik iets nodig ben dan helpen ze

7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Ik zou niet weten wat er beter kan Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: De aandacht en de hulp die de zusters bieden

7.8
7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Ik ben tevreden Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: De Persoonlijke aandacht voor mijn vrouw

7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: De zusters verzorgen me goed.

7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Alles is in orde, we zijn nog geen ontevredenheden tegen gekomen

9.7
6 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Alles

5 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Goede zorg

5 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Ik vind de zorgverlening goed en hebben de aandacht voor mij

8.8
5 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Is zo goed Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Goed

9.3
5 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Nvt Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: De verzorging

4 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Allemaal goed aldus mevrouw

8.2
4 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat kan er volgens u beter in de zorgverlening?: Het eten vind ik niet lekker. Ik vind er te weinig smaak aan zitten er wordt weinig gebruik gemaakt van zout en kruiden. Waarover bent u zeer tevreden...

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Waarover bent u zeer tevreden wat betreft de zorgverlening?: Alles