Waardering van zorggroep Maas en Waal, Revalidatie- en Behandelcentrum Waelwick - Ewijk op 2 oktober 2018

4.3
  • Heupvervanging

Het maken van afspraken met de instelling werkt niet en opmerkingen over de omgang met mijn vader worden niet genoteerd. De intake van de patiënt verloopt uitermate rommelig en informatie wordt niet opgeslagen in het dossier. De overdracht en voorstellen voor behandeling vanuit het ziekenhuis worden slechts gedeeltelijk opgenomen in het zorgplan en worden niet geheel nageleefd. Verpleegkundigen en verzorgenden verdiepen zich niet in het dossier van de patiënt. Door de willekeurige handelingen en mede op grond van diverse fouten lijkt er een chronisch gebrek aan richtlijnen en protocollen. Als die protocollen al zouden bestaan dan is er intern geen - of op zijn minst onvoldoende - controle door de leidinggevenden op het naleven ervan. Ik heb met diverse verantwoordelijken gesproken en allen wijzen ze naar elkaar. Het hoofd van het Revalidatie- en Behandelcentrum reageert niet adequaat op diverse uitvoerig onderbouwde klachten en doet deze in de meeste gevallen af als “overal gaat er wel eens wat fout” en “vergeleken met andere instellingen doen wij het nog goed” en “wij kunnen helaas niet aan uw hoge verwachtingen voldoen” en “we nemen dit mee” en “we hebben het teruggekoppeld, etc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor zorggroep Maas en Waal, Revalidatie- en Behandelcentrum Waelwick? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.