Waardering van Zorggroep Manna De Cypressenhof - Enschede op 16 juli 2018 interview

7.8

Ik vind de verzorging prima. In de verpleging zijn er naar mijn mening te veel wisselende gezichten en de laatste tijd te veel onervaren mensen. Het is kleinschalig en ik vond het wel prima daar. Er wordt nu verbouwd dus ik kan nog niet inschatten hoe het dan wordt. Ik denk dat het heel mooi gaat worden. Er komen wat meer woonkamers voor de bewoners waar meer te doen zal zijn voor ze. Mijn vader heeft één kamer. De badkamer is op de gang en moet door alle bewoners gebruikt worden. Mijn vader was altijd in de gezamenlijke kamer. Op dit moment zijn de bewoners overdag in huisjes. Er worden regelmatig dingen georganiseerd. Mijn vader doet daar ook aan mee. De warme maaltijden worden elke dag vers gekookt. Dat vind ik echt heel belangrijk. De bewoners mogen hier ook aan mee helpen. Er zijn vrijwilligers die dingen ondernemen met de bewoners. Er is bijvoorbeeld een duofiets waarmee een eindje met mijn vader gefietst wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Manna De Cypressenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.