Waardering van Zorggroep Meander, Woonzorgcentrum Parkheem - Stadskanaal op 20 december 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben hier nog niet zo lang, maar het bevalt me prima hier. Ik kan met iedereen goed overweg en ik word altijd keurig en correct behandeld door de verpleging. En ze komen zo nu en dan wel eens even bij mij langs om een praatje te maken. Dat vind ik wel erg fijn. Ik voel mij, nu al, helemaal thuis en echt op mijn plaats. Ik heb ook nog eens een hele mooie, grote, kamer met allemaal meubeltjes van thuis. Dat hebben mijn kinderen voor mij gedaan. Ik heb bovendien een mooi uitzicht op de straat. Daar gebeurt altijd wel wat. Ik had het niet beter kunnen treffen. Ik ga ook graag naar de recreatiezaal. daar is van alles te doen. Soms volksdansen, soms een koor en ook wel eens een muziekgroep. Allemaal heel erg gezellig. Ik ga daar met plezier naar toe. Ook doe ik wel mee aan de bingo of kegelen. Er wordt zoveel georganiseerd, er is bijna elke dag wel wat te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Meander, Woonzorgcentrum Parkheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.