Waardering van Zorggroep Meander, Woonzorgcentrum Parkheem - Stadskanaal op 20 december 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een schitterend mooi appartement. Alles is lekker ruim en ik heb een aparte slaapkamer en badkamer. Ik kan overal komen met mijn rolstoel. Hij is heel gezellig ingericht met spullen uit mijn eigen woning. Ik heb wel veel achter moeten laten, maar dat is niet anders. Ik heb ook nog eens een mooi uitzicht. Ook over de verpleging ben ik bijzonder tevreden. Ze helpen me altijd op een vriendelijke, leuke manier. Ze houden mij ook goed in de gaten. Dat is een veilig gevoel. Als ik bel, bijvoorbeeld als ik naar de wc moet, moet ik wel eens lang wachten. Soms is er geen tillift beschikbaar. Daar zouden ze er wel meer van mogen hebben. Ik krijg ook veel bezoek van mijn kinderen en die hebben ook vaak contact met de verpleging. Ze worden ook op de hoogte gebracht als er iets met mij aan de hand is. Ik verveel mij ook nooit op mijn kamer. Ik lees graag en mag graag puzzelen. En ik volg al het nieuw op de TV. Het eten laat nog wel eens wat te wensen over. Het eten komt van buiten en dan moet het hier op smaak gemaakt worden. En dan ligt het er maar net aan wie dat doet. De een doet dat beter dan de ander. Maar ik heb het best goed hier en hoop hier nog lang te mogen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Meander, Woonzorgcentrum Parkheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.