Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Menning - Wilhelminaoord op 13 maart 2019 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleging is geweldig. Ze zijn lief en heel erg behulpzaam. Ze doen hun werk bovendien met een vriendelijk gezicht en dat is erg belangrijk vind ik. Ik hoef maar te bellen en dan zijn ze heel vlug bij mij. Dat geeft mij een heel veilig gevoel. En als ik het moeilijk heb komen ze me troosten en gaan eens even bij mij zitten. Ze komen heel vaak eens even om de deur kijken en vragen hoe het met mij gaat. Schatten van mensen zijn het. Het appartement is natuurlijk oud, maar ik vind het een geweldige plek om te wonen. Alles is lekker vertrouwd en ingericht zoals ik het graag wil.Ik vind het er lekker knus en gezellig. Bovendien heb ik een mooi uitzicht op de straat. Er is altijd wel wat te zien. Het eten is niet hetzelfde als thuis, maar ik vind het prima. Ik eet met smaak en er is keuze genoeg. Bovendien wordt er heel veel georganiseerd voor ons. Elke dag is er wel wat te doen. Bijvoorbeeld koersbal, bingo, spelletjes middagen en ook wel muziek en zangmiddagen. Ik mag hier graag wonen. Ik voel mij echt thuis en veilig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Menning? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.