Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 9 mei 2019 Interview

Af en toe werken hier hele onbekende mensen en juist voor demente mensen vind ik dat niet zo handig. Ik zie regelmatig dat er een onbekende medewerker alleen op deze groep staat. Ik vind dat niet kunnen. Ik hoop dat het wat stabiliseert qua medewerkers. Als ik wat vraag, wordt er geluisterd. Er wordt geluisterd naar wat mijn vader wil. Er wordt wat meegedaan als ik problemen ervaar met mijn vader. Mijn vader gaat naar de activiteiten. Zo gaat hij weleens naar de film, bingo en zingen. Hij weet precies wat hij wel of niet wil. Hij zit vaak uit het raam te kijken en houdt alles in de gaten. Hij mag gewoon buiten de hekken rondlopen. Hij maakt zijn rondje wel steeds kleiner. Ik vind dat mijn vader een mooie ruime kamer heeft met badkamer en kitchenette. Hij kan hier zijn eigen spulletjes kwijt. De zusterpost is in de gezamenlijke huiskamer en dat vind ik prettig. Mijn vader vindt het eten hier lekker. Er wordt elke dag vers gekookt. Tussen de middag hebben ze meestal wel een warm hapje zoals een tosti of een kommetje soep. Ook is er vaak een slaatje. Dat vind ik goed. Ze bakken geregeld iets voor bij de koffie. Mijn vader krijgt te drinken wat hij lekker vindt en hij mag dat zelf pakken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.