Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 12 juni 2019 interview

6.3

Als ik een afspraak maak, dan wordt er nooit op terug gekomen. Ik moet er steeds zelf achteraan. De verzorging op zich vind ik wel redelijk. Op de dagen dat ik er niet ben, dan wordt mijn man niet geschoren merk ik. Ik zou het fijn vinden als de medewerkers eens een praatje maken met mijn man of een spelletje met hem gaan doen. Het mag allemaal wat vriendelijker vind ik. Als ik een vraag heb, dan kan ik die altijd wel kwijt. Ik merk dan wel dat er niet altijd iets mee gedaan wordt. Ik vind de accommodatie wel goed. Ik vind de kamer van mijn man niet gezellig, er staan twee bedden op omdat ze dat andere bed niet ergens anders kwijt kunnen. Als mijn man zin heeft, dan doet hij mee aan een activiteit. Er wordt zelf gekookt en mijn man eet er lekker van. Ik ben al veel kleding kwijt geraakt van mijn man, wat ook nooit meer terug komt. Ik was zijn kleding zelf en toch gebeurd het weleens dat zijn was bij de wasserij terecht komt.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.