Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 2 januari 2018 interview

7.7

De medewerkers stralen veel liefde en geduld uit. Ik neem dagelijks mijn petje voor ze af. Mijn man wil niet zo leven en ik wil dat eigenlijk ook niet. Dat waren we altijd met elkaar eens, maar je kunt er niets aan doen. Mijn man begrijpt niet meer wat er om hem heen gebeurt. Hij heeft een eigen kamer met een badkamer. De deur naar de tuin is altijd op slot. Hij loopt de hele dag rondjes op de gang. In het begin deed hij iedere dag aan een andere activiteit mee. Nu snapt hij dat niet meer. Het gebouw is vrij nieuw en ik vind het schitterend. Er is een restaurant. Per afdeling wonen acht mensen. Per vier bewoners is er een persoonlijk begeleider. Als er iets is kan ik die bellen of mailen. Er is erg weinig tijd om contact te hebben. Ze zitten de hele dag achter de computer om te rapporteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.