Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 21 december 2017 interview

7.2

De medewerkers zijn lief en zorgzaam voor mijn vader. Ze doen het werk met liefde. Ik heb het gevoel dat ik niet altijd serieus word genomen, wat betreft de afspraken. Ik heb het gevoel dat het te lang duurt totdat ze echt in actie komen. Ik voel mij wel gehoord, maar bij de uitvoering gaat er veel tijd overheen. Ik vind dat de medewerkers erg hun best doen. Ik merk wel dat als er invalkrachten zijn, dan gaan dingen heel anders. Ik heb het idee dat ze niet altijd voldoende de rapportages lezen. De vaste medewerkers weten meestal wel wat de afspraken zijn. Toch vind ik dat de vaste en de flex-medewerkers vaker in de agenda moeten kijken en vaker rapportjes moeten lezen. Ik vind het fijn dat de medewerkers hun best doen om het voor mijn vader het gezellig te maken. De sfeer die er hangt, is heel aangenaam. Ze proberen hem altijd de benodigde aandacht te geven. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.