Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 14 december 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Dit is een goede instelling en ik ben heel blij dat mijn broer hier woont. De afspraken lopen heel erg goed. De medewerkers gaan correct met hem om. Ze kijken het eerst aan en daarna handelen ze en altijd in overleg met mij. Zoals met het laten uitslapen. Dat is niet goed voor hem en nu is dit aangepast. Het uitgangspunt is dat de bewoner gelijk heeft en alles gewoon moet doorgaan. Zoals het in de maatschappij gaat, zo gaat het daar ook. Totdat het niet meer kan en dan wordt het een en ander aangepast. Het team is vrij groot en ik heb nog niet iedereen gezien. De medewerkers doen hun best om mijn broer mee te laten doen met de activiteiten. Hij gaat nu naar schilderen, de mannenclub en de praatgroep. Straks in het voorjaar staat het fietsen weer op het programma. Als ik daar ben, neem ik mijn broer mee naar buiten om te wandelen. De tuin is prettig en afgeschermd. Hij heeft een een eigen kamer met eigen spulletjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.