Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 5 januari 2018 Interview

Het betreft een nieuw complex. Ik vind het een mooi gebouw. Het is ruim opgezet en klantvriendelijk. Je krijgt echt het gevoel dat je thuis bent en je hebt niet het gevoel dat je in een instelling bent. Het is heel huiselijk. Mijn moeder woont in een woongroep van in totaal tien bewoners. Er wordt per groep dagelijks zelf gekookt. Dat ervaar als ik heel prettig en huiselijk. Er zijn tal van activiteiten die gedaan kunnen worden. Het is wel de kunst om daar de mensen toe over te halen. Dat hangt af of het personeel bereid is de mensen daartoe te stimuleren. Ik vind de zorg goed, maar met net iets meer personeel zou er wat meer tijd zijn voor een kort praatje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.