Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 20 december 2017 interview

8.3

Het is een hoog gebouw en mijn moeder zit op de eerste verdieping. Dit belemmert alleen haar vrijheid, omdat ze niet zelfstandig naar de tuin kan lopen. In mijn ogen lopen er leuke medewerkers rond. Ze gaan respectvol met haar en andere bewoners om. Mijn moeder krijgt de zorg die ze nodig heeft. Er is ook aandacht voor haar. Ze laten haar meehelpen met het huishouden en andere klussen. Ze vragen haar regelmatig wat ze wil. Ze proberen haar actief te betrekken bij activiteiten die georganiseerd worden, door haar te brengen en op te halen. Activiteiten zoals zangevenementen, films kijken, wandelingen maken met vrijwilligers of bingo. Ook gaan ze soms een bezoekje brengen aan Intratuin of toeren met een bus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.