Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 30 april 2019 interview

6.7

Het zijn allemaal aparte gebouwen. Je moet altijd buitenom als je ergens naar toe wilt. Ook voor de activiteiten en voorzieningen moeten de bewoners buitenom. De verzorgenden zijn allemaal van goede wil. De organisatie rammelt naar mijn mening aan alle kanten. Er is een grote stoelendans onder de leidinggevenden aan de gang. Het is wat de personele bezetting betreft iets beter geworden. De manier van leidinggeven vind ik zwaar verslechterd. Het middenkader is allemaal weg bezuinigd. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Dat vind ik perfect. Mijn moeder was hier in het begin echt thuis. Nu weet ze niet meer dat ze hier woont. De maaltijden worden in de huiskamer gebruikt. Er wordt vers gekookt door de verzorgenden. De activiteitenbegeleiding mag voor mij wel eens een schop onder de kont krijgen. Er gaat niet enorm veel van uit. Er is bijvoorbeeld een tovertafel die niet wordt gebruikt. Mijn moeder gaat bijvoorbeeld niet meer naar muziek, omdat ze er niet veel meer aan heeft volgens de verzorging, maar ik zie dat ze er van geniet plezier heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.