Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 15 mei 2019 interview

6.0

Ik ben tevreden over de accommodatie. Mijn moeder heeft een mooie, grote kamer met een eigen badkamer. De afspraken worden niet altijd even goed nagekomen vind ik. Ik heb het gevoel dat ik er continu achteraan moet gaan. Er is bijvoorbeeld afgesproken om meer actieve activiteiten te doen met mijn moeder, maar dat gebeurt niet altijd. Ik heb de indruk dat de medewerkers niet altijd voldoende de rapportages doornemen en hierdoor kunnen ze niet altijd even goed mijn vragen beantwoorden. Ik vind dat de medewerkers meer met de zorg bezig moeten zijn. In mijn ogen moet mijn moeder vaker gedoucht worden. Daarnaast vind ik ook dat communiceren met mij als contactpersoon, veel beter moet.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.