Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 16 mei 2010

7.8

Ik ben werkzaam in dit huis en er woont ook een tante van mij. Eigenlijk ben ik niet de juiste persoon om mijn mening hierover te geven, daar het mijn werk betreft, en normaal gesproken wil je alleen het positieve zien. Toch vind ik dat we ondanks alle bezuinigingen toch nog heel veel aandacht voor onze bewoners hebben. En dat het ze aan niets ontbreekt. Zo proberen wij van onze afdelingen rest. voorzieningen onze bewoners altijd een extra gezellige middag en/ of avond te bezorgen doormiddel van de opbrengst van de fooienpot. We zien onze bewoners altijd met blijde gezichten weer vertrekken na afloop. De grootste werkdruk komt door het tekort aan personeel. Ik weet zeker als dat af zou nemen dat er voor andere dingen weer meer tijd is. (zorgverlener)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.