Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 30 april 2019 interview

8.5

Ik kan met mijn vragen altijd terecht bij de verzorgenden. Ze hebben altijd een luisterend oor en er is van alles mogelijk. De medewerkers gaan heel zorgzaam met mijn moeder om. Het belang van de patiënt staat echt voorop. Mijn moeder heeft een kamer met een slaapgedeelte en een badkamer. Ze verblijft hoofdzakelijk op haar kamer of ze loopt over de afdeling. De maaltijden kan ze op haar kamer krijgen of in de gezamenlijke woonkamer. Daar doen ze niet moeilijk over als ze maar eet. Mijn moeder doet niet mee aan activiteiten omdat ze dan teveel prikkels krijgt. Dat heeft dan invloed op haar gedrag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.