Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 9 januari 2017 interview

8.8

Ik vind dat de verpleegkundigen op de afdeling waar mijn man verbleef bij deze instelling, alle persoonlijke aandacht voor mijn man hadden. Hij was niet een makkelijk iemand en ze deden precies wat hij graag wilde. Dat vond ik prima. Bijvoorbeeld, hij had een voorkeur voor bepaalde verpleegkundigen en ze hielden ook rekening mee dat hij niet hoefde te schrikken. Ze hadden namelijk schoenen die geen geluid gaven. De verpleegkundigen deden zelfs iets wat hij prettig vond zoals naar buiten wandelen als hij niet mee wilde doen aan een bepaalde activiteit. Dat vond ik ook prima. Ik vond dat hij een hele mooie, grote kamer had met een hele ruime douche en toilet. Het was er altijd heel schoon. Ook heel toegankelijk vanwege de grote schuifdeur en je kon makkelijk met een rolstoel er doorheen. Er waren sensoren in de kamer. Als mijn man uit bed kwam, dan waren de verpleegkundigen er heel snel bij. Hij mocht namelijk niet met een rollator lopen. Dat vond ik prima. Er was ook een klein aanrechtje, waar je koffie en thee kon zetten. Maar als ik op bezoek kwam, kreeg ik altijd royaal van de verpleging al koffie en thee. Dan hoefde ik het niet te doen en dat vond ik ook heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.