Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 21 december 2016 interview

8.3

Ik vind dat er veel aandacht is voor mijn moeder. Ik zie wel dat in de loop van de tijd, de tijd van de medewerkers krapper is geworden. Dat zegt niets over de intentie, maar meer over de verspreiding van taken. Dat vind ik een wezenlijke verandering. De aandacht voor de individuele bewoner komt dan onder druk te staan. In de gezamenlijke ruimte is er bijvoorbeeld gelegenheid om te koken samen met de bewoners, dat is een prachtig concept. Als meerdere personen dat niet meer kunnen, dan is dat voor de medewerkers een taak verzwaring. Dit alles staat los van de individuele medewerker, die ik heel hoog waardeer. Het is een heel nieuw gebouw en dat wordt goed verzorgd. Dat maakt het voor mijn moeder een prettige omgeving om te wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.