Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 1 mei 2019 Interview

Ik vind dat mijn vrouw goed verzorgd wordt, ze krijgt alles wat ze nodig heeft. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn vrouw om, ze zijn aardig en vriendelijk. Ik zou het fijn vinden als er wat meer activiteiten georganiseerd zouden worden. Gezien de omstandigheden wordt het mijn vrouw zo comfortabel mogelijk gemaakt. Ik heb goede inspraak en ik word gehoord, dat vind ik belangrijk. Het is een vrij nieuw gebouw en het zou goed moeten zijn. Ik gun iedereen net z ón mooie kamer als mijn vrouw heeft. Hij is heerlijk groot, heeft een grote douche en ruimte voor privé en dat vind ik heel belangrijk. Mijn vrouw eet goed, ze moet daarbij geholpen worden en dat gaat altijd goed. Ik heb het idee dat ik, als mantelzorg, weleens in de steek gelaten wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.