Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 11 januari 2017 interview

7.7

In zijn totaliteit ben ik ruim tevreden. De gebouw is nieuw. Het is een paar jaar oud. Ze hebben appartementen met een balkon en dit vind ik fijn. Mijn vrouw wordt over het algemeen goed verzorgd. Bijvoorbeeld wordt ze regelmatig gedoucht, maar ik vind het schandalig dat ze personeel te kort komen. Ze komen handen en voeten te kort. De medewerkers zijn veel tijd kwijt aan administratie en dit vind ik niet de taak van een verzorgende. Ik merk dat er verschil is in de medewerkers. Ik vind dat de oudere verpleegsters vriendelijker zijn en meer hart hebben voor hun werk, dan de jongere verpleegsters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.