Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 2 mei 2019 Interview

Mijn man verblijft in deze instelling. Mijn man kan zelf niets meer aangeven. Hij kan niet meer praten. Het valt mij op dat de medewerkers hem toch goed in beeld hebben. Zijn verzorging is uitstekend. Ik vind de verzorgsters ook allemaal heel bezorgd naar mij toe. We hebben een hele mooie wisselwerking tussen het personeel en mij. Zo hadden we onlangs een gesprek dat de deur van mijn mans kamer op slot moet in de nacht omdat er een andere client bij hem de kamer in komt lopen. Daar werd heel open over gepraat en gedacht. Ik maak mij echt druk over de situatie in de nacht. Ik vind het een angstig idee dat er maar één verzorgende is op tweeëndertig demente mensen. Mijns inziens is dat echt veel te weinig. Ik lig daar zelf in de nacht van wakker en wind mij er erg over op. Ik heb de indruk dat er overdag wel voldoende personeel is. Ze brengen mijn man naar de muziek. Van tijd tot tijd gaan ze met hem wandelen. Ik vind dat allemaal fantastisch. Als ik ergens vragen of opmerkingen over heb, wordt dat direct opgepakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.