Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 15 februari 2018 Interview

Mijn moeder heeft drie maanden in dit huis gewoond. Ze had een ruime kamer met een eigen douche en toilet. Ik vond haar kamer goed. Ze kreeg goede therapie na een gebroken heup. Ik vond dat mijn moeder goed verzorgd werd. Op de afdeling werd er door de verzorgenden zelf gekookt. Ik vond dat fijn. De geur van het eten wekte de eetlust op en gaf mij ook een thuisgevoel. Het was voor mijn moeder met de kerst een beetje lastig, omdat zij een bepaalde geloofsovertuiging heeft. Zij vond het toen niet zo fijn om in de gezamenlijke huiskamer te zijn. Ik vond dat de verzorgenden goed met mij communiceerde. Als er iets met mijn moeder was, dan kreeg ik dat meteen te horen. Dat vond ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.