Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 9 januari 2017 interview

6.2

Mijn vader is inmiddels overleden. Ik had het gevoel dat er niet goed werd overgedragen, de dingen die ze soms vroegen stonden gewoon in de computer en dan belden ze me om het te vragen. Ik denk dat door de werkdruk er steeds minder dingen goed gedaan werden. Er was wel een vast team. Ik had de indruk dat er het laatste half jaar steeds meer flexwerkers waren. Het is wel eens gebeurd dat mijn vader in een gevaarlijke situatie verkeerde en ze er pas achter kwamen omdat er een deur naar een balkon open stond. De afspraken werden niet goed nagekomen. Er werd niet goed gecommuniceerd en ik werd ook niet goed op de hoogte gehouden. Sommige verzorgenden waren heel lief voor mijn vader. De algemene ruimten zagen er goed uit. De kamer van mijn vader was groot en mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.