Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 1 mei 2019 interview

7.8

Mijn vrouw heeft het prima naar haar zin in deze instelling. Ze is heel lief naar iedereen toe. De medewerkers geven aan blij met haar te zijn. Mijn vrouw zit echt op haar plek. Ze heeft wel de neiging om weg te lopen. Daar gaan de medewerkers goed mee om. Mijn vrouw verblijft op een vrij rustige afdeling. In de ochtend gaan de verpleegkundigen met haar in de buurt wandelen. Ze proberen haar wel te motiveren om aan activiteiten mee te doen, maar dat lukt hooguit vijf minuten. Ze zoekt uit zichzelf meer de rust op in haar eigen kamer. Heel vaak komt de verpleging even bij haar zitten om een praatje met haar te maken. Ze vindt dat heel gezellig. Ze is nog helemaal zelfstandig met toiletgang en naar bed gaan. Ze heeft veel dvd's, die maken haar rustig als ze wat drukker is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.