Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst

Reggersweg 11 7943 KC Meppel
0522-267027, 0522-267028
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 14 december 2017 Interview

Negatief vind ik dat er teveel flexwerkers werken. Zij lezen volgens mij de zorgplannen vaak niet bij aanvang van de dienst of ze worden daarin slecht geïnstrueerd. De vaste medewerkers vind ik heel betrokken en de communicatie vind ik prima. Dat gaat voornamelijk via de persoonlijk begeleidster. Het contact met haar vind ik prettig. Ik vind dat de accommodatie er goed uitziet. Het is vrij nieuw en mijn moeder heeft een mooie privéruimte. Ze heeft een ruime kamer met een klein keukengedeelte en een eigen badkamer. Er is dagbesteding voor mijn moeder. Ik vind dat er genoeg georganiseerd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.