Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst - Meppel op 21 december 2016 interview

7.3

Wat mij opvalt is dat er weinig of soms geen personeel aanwezig is. Ik zie dat de afdeling van mijn moeder dan onbemand is. Ik vind dit jammer om te zien en ik vind dat dit niet kan. Ik zou dit graag anders zien. Ook zie ik wel eens medewerkers die geen idee hebben wie mijn moeder is. Ik zie dan dat mijn moeder geen goede benadering heeft naar de medewerkers toe. Hierin komen dan emoties bij mijn moeder opspelen. Ik vind dat dit beter opgepakt kan worden. Door te weinig personeel zie ik ook wel eens dat mijn moeder niet tijdig naar het toilet wordt gebracht. Wanneer ik dan op bezoek kom, zie ik dat mijn moeder nat is. Dit vind ik heel erg en ik heb dit ook aangegeven bij het personeel. Ik hoop dat hierin verbetering komt. Verder zie ik ook personeel die fantastisch met mijn moeder omgaan. Ik zie dan dat zij mijn moeder betrekken in de activiteiten. Hierdoor wordt gezelligheid gecreëerd. Mijn moeder speelt dan spelletjes met de medebewoners. Zo nu en dan word ik als familielid ook goed verwelkomt. Wanneer ik langskom, krijg ik een kopje koffie aangeboden. Dit vind ik een goede gastvrijheid. Verder koken de medewerkers het avondeten. Het eten ziet er hierdoor verzorgd uit. Tijdens het avondeten is er voldoende begeleiding door de medewerkers. Dit vind ik fijn tijdens zo'n moment.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Schiphorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.