Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

8.7

De informatievoorziening is prima. Ik ga nergens naar toe want ik ben het liefst op mijn kamer. Daar heb ik alles bij de hand wat ik nodig heb. Ik mag graag TV kijken en mijn krantje lezen. Ze maken ook altijd wel tijd voor mij als ik eens ergens over wil praten. Dat doe ik meestal met een van de teamleidsters. Ook de rest van het personeel kan ik heel goed overweg. Ze zijn stuk voor stuk hartstikke lief. En ze doen hun werk altijd met een vriendelijk gezicht. Een ding vind ik niet zo mooi. Het eten is vreselijk slecht. Het is nooit gaar. Ik vind het heel slecht van smaak. En we moeten er ook nog voor betalen. Iedereen klaagt erover, maar er wordt niets aan gedaan. Het komt uit een grote keuken buiten het tehuis. Vroeger hadden we een eigen keuken, dat was lekker. Ik ben dik tevreden met mijn kamer. Mooi ruim met een mooi uitzicht. Niks mis mee. Ik heb mijn eigen spullen om mij heen. Dat geeft ook een extra thuisgevoel. Over het geheel genomen ben ik wel heel tevreden hier en ik voel ik mij prima op mijn plaats hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.