Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

7.3

Een luisterend oor is altijd wel voor mij. Mijn PB er kan ik altijd mijn verhaal bij kwijt. Mijn persoonlijke verzorging is prima. Ze doen alles zo netjes mogelijk en altijd met een vriendelijk gezicht. Alleen het schoonmaken en opruimen van de kamer zouden ze wat meer tijd voor moeten krijgen. Dat gebeurt niet goed genoeg. De informatievoorziening is altijd heel duidelijk. Elke maand krijgen we een overzicht wat er te doen is. De meeste afspraken gaan wel goed, maar er wordt ook nog wel eens wat vergeten. Dat komt omdat ze vaak niet van elkaar weten wat is afgesproken. De communicatie zou wel beter kunnen. De kamer is voor mij alleen groot genoeg. Maar eerst woonden we hier met z'n tweeën en dat was te krap. Maar ik heb nu ruimte genoeg en ik heb het heel gezellig ingericht. Ik mag hier graag zitten TV kijken bijvoorbeeld. Ik red mij hier wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.