Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

8.3

Het maken van afspraken gaat vrij gemakkelijk en ze worden meestal goed nagekomen. Geen probleem. Het personeel is over het algemeen heel erg goed. Er zit wel eens wat verschil tussen de verschillende mensen. Vooral de, vaak jongere, invalkrachten moet je wel eens corrigeren. Maar het gebeurt altijd op een gemoedelijke manier. Ik kan met iedereen wel goed overweg. Ook een luisterend oor is altijd wel even tijd voor. Dan komen ze wel even bij mij zitten en kan ik over mijn problemen praten. Als er in de recreatiezaal wat te doen is, bijvoorbeeld klaverjassen een keer per week, dan halen ze me altijd op om daar naar toe te gaan. Ook naar zingen en muziek mag ik graag naar toe gaan. En we maken wel eens een uitje. Gisteren zijn we naar de orchideeënhoeve geweest. Mooie rondleiding gehad en lekke gegeten. Heerlijk verwend zijn we. Over mijn appartement ben ik ook erg tevreden. Ik heb ruimte genoeg en alles is apart. Aparte slaap en badkamer. Hij wordt twee keer per week schoongemaakt. Ik vind dat ik een prima plekje hier heb. Ik heb ook nog eens een mooi uitzicht

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.