Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

8.5

Het personeel doet hun uiterste best om het mij naar de zin te maken. Ze zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. En er zijn ook heel veel vrijwilligers. Mijn kamer bevalt mij prima. Hij is groot genoeg. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Alles heb ik ingericht met mijn eigen. De informatievoorziening is uitstekend. Heel duidelijk en compleet op papier. We hebben pas sinterklaas gehad en binnenkort hebben we een gezellige kerstviering. En er is regelmatig een zang of een muziekgroep. Daar mag ik graag naar toe gaan. Het enige wat ik minder vind is het eten. Dat smaakt niet zo lekker. De groente is nooit gaar. Het is ook vaak laf en dan doe ik er zelf wat kruiden op van mij zelf. Maar over het algemeen voel ik mij prima op mijn plek en ik kan met iedereen goed overweg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.