Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

8.5

Ik ben heel tevreden over mijn kamer. Groot genoeg voor mij alleen. Ik heb alles om mij heen wat ik nodig heb. Kan niet beter. Ook over het personeel ben ik heel erg tevreden. Ze helpen me bij alles wat ik niet zelf kan. Ze zijn vriendelijk en doen alles met een vriendelijk gezicht. We krijgen elke maand een blad waarin alles staat vermeld wat er wordt georganiseerd. Er wordt genoeg georganiseerd maar ik heb daar geen behoefte aan om naar toe te gaan. Ik ga liever met mijn scootmobiel de stad in of naar het voetbal. Als ik wat afspreek met iemand van het personeel dan wordt dat ook op mijn kalender geschreven en ze helpen mij dat dan ook wel onthouden. Dar gaat altijd goed. Ik vind het eten niet lekker. Er zit geen smaak aan en het bijna nooit gaar. Mijn dochter kookt nog wel eens een pan soep voor mij. Dat vind ik lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.