Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

7.3

Ik ben niet zo tevreden over de verpleeghuisarts in het tehuis. Ik heb het idee dat er niet naar mij geluisterd wordt. Ik vind dat niet leuk. Ook de afspraken worden vaak niet nagekomen. Soms komt hij niet op de afgesproken tijden. Hij komt wanneer hij tijd heeft. Over het verplegend personeel ben ik wel tevreden. Die luisteren tenminste naar mij en verzorgen mij altijd wel goed. Ze zijn aardig en behulpzaam. Ook het schoonmaken gaat goed. Alles wordt een keer per week schoongemaakt. Soms zou dat vaker mogen, maar meestal is dat genoeg. Mijn kamer ben ik wel tevreden. Groot genoeg voor mij. En ingericht met mijn eigen spulletjes uit huis. Ik vind het gezellig en knus hier. Ik zou liever thuis zijn, maar dat is natuurlijk niet meer mogelijk. Dus ik probeer er maar het beste van te maken. En dat lukt meestal goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.