Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

Ik vind mijn kamer groot genoeg en alles wat ik nodig heb zit erin. Geen klachten over. Het enige wat ik mis is een balkonnetje waar ik bij mooi weer eens lekker buiten kan zitten. De verpleging is prima. Ze doen alles voor mij. En als ik iets niet zo goed vind dan zeg ik dat wel. Maar ik klaag niet. Ze zijn lief en behulpzaam. Ze zorgen dat ik mijn natje en mijn droogje op tijd krijg. Prima. Er wordt voldoende voor ons georganiseerd. Bingo, sjoelen, kaarten en ook wel eens een koor. Ze vragen me altijd wel of ik ook kom en dan halen ze mij wel op. Toen ik hier kwam kookten ze zelf nog het eten. Tegenwoordig komt het eten van buiten het tehuis. En dat is altijd lang niet gaar. Deze week hadden we rijst die niet gioed gaar was. Ze zeggen dat dit gezonder voor ons is, maar daar geloof ik niet. Het kan niet tippen aan vroeger. We eten bijna allemaal op de kamer. Soms gezamenlijk in het restaurant. Ik ben liever op mij zelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.