Waardering van Zorggroep Noorderboog, De Woonark - Steenwijk op 30 november 2016 interview

8.2

Ik wordt hier heel goed behandeld. Ze doen er alles voor om het ons naar de zin te maken. Ik hoef maar te bellen en ze komen bij mij. Prima verzorging en ze behandelen me met liefde. En ook als ik iets afspreek dan komen ze dat goed na. Geen probleem. Ik vind dat ik ook een mooie kamer heb. Ruimte genoeg en alles is aanwezig. Ik kan zelf wel een kopje koffie zetten, maar de rest doen ze allemaal voor mij. Zelfs het afwassen doen ze voor mij. En ze maken altijd keurig mijn kamer schoon. Het bed wordt opgemaakt. Het lijkt wel een hotel. Er wordt veel voor ons georganiseerd. Ik ga daar ook wel graag naartoe. Ik ga vaak naar bingo, koersbal en rummikup. Erg gezellig. Ik vermaak mij hier prima. De dagen vliegen om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, De Woonark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.