Waardering van Zorggroep Noorderboog, Het Anker - Meppel op 22 november 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben hier nog niet zo heel erg lang, maar ik voel mij al helemaal thuis. En dat komt voor een groot deel door de goede verzorging die ik hier krijg. Ik word altijd met veel liefde en zorg geholpen. En dat terwijl ze het altijd heel erg druk hebben. Daarom hebben ze ook bijna nooit tijd om een praatje te maken. Dat vind ik wel jammer. Ik zou dat wel graag vaker willen. Maar dat lukt niet. Ik vermaak mij hier alle dagen trouwens prima. We gaan altijd gezellig met z'n allen eten. Ik ben gek op lekker eten dus ik ben hier op een goede plek. Het smaakt me lekker. En ik ga graag naar de dingen die ze voor ons organiseren. Bijvoorbeeld naar de bingo, sjoelen, rummikuppen en spelletjes. En we kunnen dan ook leuke prijsjes winnen. Mijn kamer ben ik ook dik tevreden mee. Hij is lekker groot. En dat de kamer en de slaapkamer in een ruimte zit vind ik niet erg. Ik heb mijn eigen, ruime, douche. Ik voel mij prima op mijn gemak hier en hoop hier nog lang te mogen genieten van alle goede dingen om mij heen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.