Waardering van Zorggroep Noorderboog, Het Anker - Meppel op 22 november 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben tevreden over mijn kamer. Hij is groot genoeg voor mij. Het is geen luxe kamer, maar alles is aanwezig. En de zusters zijn allemaal heel erg lief en behulpzaam. Ook als ik 's nachts moet plassen, hoef ik maar te bellen en ze zijn zo bij mij. Niks is ze teveel. dat is voor mij wel heel belangrijk want ik kan zelf bijna niets meer en ben helemaal afhankelijk van hun. Ik word heel goed verzorgd hier en zou hier niet graag weer weg willen. Ook het eten is prima. Er is keuze genoeg en ook zijn er altijd lekkere toetjes. Er wordt ook voldoende voor ons georganiseerd. En we worden ook wel eens, als het mooi weer is,meegenomen voor een wandeling. Ik verveel mij geen dag. Ik krijg ook heel vaak visite. Mijn kinderen en kleinkinderen komen regelmatig, maar ook wel kennissen van vroeger. Ik heb het wel goed naar mijn zin hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.