Waardering van Zorggroep Noorderboog, Het Anker - Meppel op 22 november 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind mijn appartement schitterend. Ik heb alles om mij heen wat ik nodig heb. Ik vind het geweldig. Ik heb een mooi uitzicht. Er zit veel verschil in de mensen die mij verplegen. De een verdient een tien en de ander een zes. Ik ben afhankelijk van de mensen van de verpleging. Als ik afspraken maak worden die meestal goed nagekomen. Als het niet lukt heeft dat te maken met werkdruk. Een luisterend oor krijg ik meestal bij mijn eigen familie. Maar als het nodig mocht zijn is er zeker wel iemand waar ik mijn verhaal kwijt kan. Ik heb een mooi leven gehad en ik geniet nog elke dag zoveel mogelijk van wat ik meemaak. Van het bezoek van mijn kinderen en mijn kleinkinderen. Ik ben een tevreden mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.