Waardering van Zorggroep Noorderboog, Het Anker - Meppel op 22 november 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik word heel goed verzorgd hier. Ik heb een heel goed plekje hier. Ik heb allemaal hele lieve mensen om mij heen. Daar ben ik elke dag erg dankbaar voor. Iedereen doet zijn uiterste best om het mij naar de zin te maken. Jammer dat ze het altijd zo vreselijk druk hebben dat ze te weinig tijd krijgen om eens even een praatje te maken. Dat vind ik wel erg jammer, want dat mis ik wel eens. Maar verder voel ik mij heel erg thuis hier. Er wordt ook ontzettend veel voor ons georganiseerd, maar ik kan niet overal aan mee doen. Maar er is elke dag bijna wel wat te doen. Bingo, sjoelen, koersbal, rummikuppen en soms komt er wel eens een koor. Ik heb hier een mooie kamer vind ik zelf. Alle dingen die ik nodig heb zijn aanwezig. Een mooie badkamer en een berging. Het is allemaal lekker ruim. En ik heb alles gezellig ingericht met mijn eigen spullen. Het middageten ben ik niet zo kapot van. Het smaakt me niet zo lekker. Er zit niet zoveel smaak aan. Als de vrijwilligers eens soep koken, dat vind ik wel lekker. Of als we eens nasi of bami hebben vind ik ook wel erg lekker. Maar over het algemeen heb ik niks te klagen. Ik heb het prima naar mijn zin hier. En ik krijg nog veel bezoek van mijn kinderen en kleinkinderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.