Zorggroep Noorderboog, Irene

Prinses Irenelaan 4 7941 ES Meppel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Irene - Meppel op 20 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Met mijn appartement ben ik heel erg blij en tevreden. Hij is lekker licht en hij wordt elke week schoongemaakt. Ik hen bovendien een schitterend uitzicht op het park. Ik ben tevreden. Ook mijn verpleging gaat geweldig. Er zit wel eens een tussen die je minder ligt, maar daar heb ik geen probleem mee. Ik heb het verschrikkelijk goed naar mijn zin hier. Ik krijg alles op tijd. Het eten is ook erg goed. Elke dag wat anders en het smaakt me allemaal even lekker. Het is voor mij een hoogtepunt op de dag. Ik ga regelmatig naar de huiskamer. Dat vind ik wel gezellig. Ik krijg regelmatig mijn kinderen en kleinkinderen op bezoek. Daar geniet ik echt van. Ik begin mij steeds beter op mijn gemak te voelen hier. En ik ga ook steeds meer aan activiteiten deelnemen. Er wordt veel voor ons georganiseerd en ik doe daar graag aan mee voor zover ik dat kan. Spelletjes en bingo. Leuke dingen allemaal. Soms maken we een uitstapje de stad in. Ik red mijn hier uitstekend en hoop nog een poosje hier van te mogen genieten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Irene? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.